【歌詞】

Close Your Eyes
From Now You Have To Hear Me Say
Take My Hand
You'll Reach Out To My Heart And Then
Feel The Heat
I'm Gonna Be Your Shining Star
Like Boys II Men Now I'm On Bended Knee

Oh My Love
Is All I Have To Give To You
But I'll Do Anything For You
I Promise You
Till The End Of Time

I'll Make You a Paradise
And Need Your Advice
Please Be On My Side
Forever Babe
mm Like a Half a Pair Of Dice

I Ain't No Other Guys
You're The Only One For Me
Let Me Love You
I Surely Want
To Marry You

Eyes On Me
You Don't Have To Tell Me Why
Don't Be Shy
I Can See It In Your Eyes
Feel The Heat
I'm Gonna Be Your Shining Star
Like Boys II Men now I'm on bended knee

Oh My Love
Is All I have To Give To You
But I'll Do Anything For You
I Promise You
Till The End Of Time

I'll Make You a Paradise
And Need Your Advice
Please Be On My Side
Forever Babe
mm Like a Half a Pair Of Dice
I Ain't No Other Guys
You're The Only One For Me
Let Me Love You
I Surely Want
To Marry You

In The Park
Or In The Dark
I'll Be Dancing
When I'm With You
Any Place Is Paradise

When I Look In Your Eyes
I Can Feel Your Heart
You're My Mind
You're My Soul

I Want To Marry You
And Spend My Life With You
Please Be On My Side
Forever, Babe
I Really Want To Marry You

Guess How Much I Love You
You're The Only One For Me
I've Made Up My Mind
Surely I Will Marry You

 

【中文】

閉上眼 從現在開始換我說

握緊我,我們的心快要觸碰到彼此

感受那份熱度 我會成為妳耀眼的星星

像男孩成長為男人那樣,現在我正單膝跪下

 

我的愛 是我要給你的所有

我會為你做任何事 直到歲月的盡頭

我會打造屬於妳的樂園

寶貝請永遠跟我膩在一起

像一對骰子的另外一半

我不是那個另外的誰 妳是我生命中的唯一

讓我愛妳,我確信 我想跟妳結婚

 

注視著我 不用告訴我原因

別害羞 從妳的眼裡我可以知道一切

感受那份熱度 我會成為妳耀眼的星星

像男孩成長為男人那樣,現在我正單膝跪下

 

我的愛 是我要給你的所有

我會為你做任何事 直到歲月的盡頭

我會打造屬於妳的樂園

寶貝請永遠跟我膩在一起

 

我不是那個另外的誰 妳是我生命中的唯一

讓我愛妳,我確信 我想跟妳結婚

在公園裡 在黑暗中,只要和你在一起 我會跟著妳的舞步

任何地方都是樂園

當我看著妳 我能感受到你的心跳

妳是我的神志 妳是我的靈魂

我想要跟你結婚想要一輩子跟妳膩在一起

寶貝請永遠跟我膩在一起

我真的很想跟你在一起 能猜到我有多愛妳嗎?

妳是我的唯一

我已做了最重要的決定 想和你在一起

跟妳結婚

只想跟妳在一起

 

這首超好聽的

歌聲非常的溫柔

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞
    全站熱搜

    Evelyn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()